مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-10اقتصادي

اصلی ترین نگرانی بنگاه های اقتصادی پس از کرونا چیست؟


جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی تهران نشان می دهد که بسیاری از بنگاه های اقتصادی جهان دیگر کرونا را به عنوان بحران اصلی برای فعالیت های آینده خود در نظر نمی گیرند.

- جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی تهران نشان می دهد که بسیاری از بنگاه های اقتصادی جهان دیگر کرونا را به عنوان بحران اصلی برای فعالیت های آینده خود در نظر نمی گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای سال 2020 میلادی و همزمان با شیوع جهانی ویروس کرونا، بسیاری از بنگاه های اقتصادی در سراسر جهان با معضلات جدی مواجه شدند و همین موضوع باعث شد در ماه های گذشته اصلی ترین نگرانی صاحبان کسب و کار در نقاط مختلف جهان، مدیریت فعالیت هایشان زیر سایه کرونا باشد.

براوردها نشان می دهد که بسیاری از کشورها در سال گذشته میلادی با رشد منفی اقتصادی مواجه شدند که نتیجه محدودیت های کرونایی بود.

در ماه های اخیر اما با آغاز روند واکسیناسیون علیه کرونا در بسیاری از کشورها، میزان نگرانی از شیوع این ویروس کاهش یافته و دیگر دغدغه ها اولویت بیشتری پیدا کرده اند.

جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی تهران نشان می دهد که در کشورهای توسعه یافته خوشبینی بیشتری نسبت به آینده اقتصاد وجود دارد و در بسیاری از کشورها، میزان تهدید همه گیری کرونا رو به کاهش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین نگرانی بنگاه های اقتصادی پس از کرونا چیست؟

اصلی ترین نگرانی بنگاه های اقتصادی پس از کرونا چیست؟