مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-10فرهنگي

ماجرای معلولیت فَک بازیگر معروف چه بود؟


به گفته یک دندانپزشک تا کنون هیچ درمانی نبوده که به طور صد در صد نتیجه بخش باشد و مبنای درمان این است که ما بالای 90 درصد بتوانیم به بهبودی بیمار برسیم و به طور کلی ممکن است هر اقدام درمانی با عوارضی همراه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان، به تازگی فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرده و در آن از ماجرای عجیب معلولیت فَک خود بر اثر خطای یک پزشک و در جریان یک درمان دندانپزشکی گفته و مدعی شده است که برای اینکه بتواند حرف بزند، مجبور است فکش را با دست بگیرد! عبدالحمید ظفرقند دندانپزشک، در گفت وگو با میزان در واکنش به صحبت های این هنرمند گفت: تا کنون هیچ درمانی نبوده که به طور صد در صد نتیجه بخش باشد و مبنای درمان این است که ما بالای 90 درصد بتوانیم به بهبودی بیمار برسیم و به طور کلی ممکن است هر اقدام درمانی با عوارضی همراه باشد.

وی ادامه داد: احتمال دارد به دلیل انجام اقدامات دندانپزشکی فک با مشکلاتی رو به رو شود و برای مثال ممکن است دندان عقل در قسمتی قرار بگیرد که به عصبی که مربوط به یک نیمه فک می شود، بسیار نزدیک باشد و اگر به آن دندان دست زده شود احتمال آسیب به اعصاب حسی بسیار زیاد است.

این دندانپزشک افزود: از این رو بسیاری از همکاران ما انجام چنین اقداماتی را نمی پذیرند چرا که ممکن است در صورت آسیب به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای معلولیت فَک بازیگر معروف چه بود؟

ماجرای معلولیت فَک بازیگر معروف چه بود؟