مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-10پزشكي

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد


نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال 1399 در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار گرفته است.

متقاضیان هریک از دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید باتوجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه و توضیحات این اطلاعیه اقدام کنند.

تمام متقاضیانی که برای آنها کارنامه قبولی صادر شده است، باید از طریق مراجعه به درگاه اطلاع رسانی و سایت دانشگاه ها و دانشکده ها و سازمان مربوطه، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب کنند.

یادآوری ها: استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت بهداشت است.

متقاضیانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد