مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-10سياسي

رقص کرونای دلتا در جشن های عروسی!


خیلی از خانواده ها همچنان به برپایی دورهمی های خانوادگی در شرایط بحرانی اصرار دارند و برخی تالارها هم همچنان در حال برگزاری مراسم هستند و دست رد به سینه مشتری نمی زنند و همین قضیه جای تعجب زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: کرونا دوباره به اوج رسیده و وارد موج پنجم شده ایم.

حالا بسیاری از مشاغل تعطیل هستند و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند اما شنیده ها حاکی از آن است که خیلی از خانواده ها همچنان به برپایی دورهمی های خانوادگی در شرایط بحرانی اصرار دارند و برخی تالارها هم همچنان در حال برگزاری مراسم هستند و دست رد به سینه مشتری نمی زنند و همین قضیه جای تعجب زیادی دارد، زیرا یکی از اصول اولیه رعایت پروتکل ها در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

حالا بعد از یک سال و نیم این بار کرونای دلتا با چهره ای متفاوت در دورهمی های خانوادگی و جشن عروسی ها همچنان جولان می دهد و به سادگی خیلی از افراد را راهی بیمارستان ها می کند؛ به طوری که این روزها آمارهای بیماران بستری در بیمارستان ها رو به افزایش است.

تالارها در پیک پنجم کرونا هم باز هستند! مینا 32 ساله که بزودی مراسم عروسی خود را برگزار می کند، در این باره می گوید: یک سال است که عقد کرده ام و همیشه از بچگی آرزو داشتم عروسی درخوری داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقص کرونای دلتا در جشن های عروسی!

رقص کرونای دلتا در جشن های عروسی!