مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-10فرهنگي

حضور 19 استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 19 استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب حضور داشتندکه از این میان 11 استان برگزیده شدند.

- حضور 19 استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان "دوست من کتاب" ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 19 استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان "دوست من کتاب" حضور داشتندکه از این میان 11 استان برگزیده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاطفه زارعی شنبه 19 تیرماه در اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب ، بیان کرد: خدا را شاکریم امروز در سالروز ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت روز قلم، همدان به عنوان قطب ادبیات کودک و نوجوان این افتخار را پیدا کرد که اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب را برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشنوار مولود خلاقیت، پویایی، دغدغه مندی و رسالت کسانی است که خود را مدیون ایران زمین و پایتخت تاریخ و تمدن ایران می دانند؛ تاریخی که فرهنگ، چهره بارز آن است و ادبیات کودک و نوجوان نقطه قوت آن است.

زارعی تصریح کرد: این جشنواره در هفته کتاب سال گذشته در کتابخانه های عمومی استان همدان و محفل ادبی هگمتانه آغار شد که با استقبال چشمگیری از سراسر ایران مواجه شد و از این میان 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 19 استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب

حضور 19 استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب