مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 20:052021-07-10سياسي

141 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی هستند


معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در حال حاضر با یک افزایش جدی در مبتلایان به کرونا مواجه هستیم، گفت: هم اکنون 141 شهر یعنی حدود 32 درصد شهر های کشور قرمز و 329 شهر یعنی 74 درصد قرمز و نارنجی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر ایرج حریرچی شنبه شب که به منظور بازدید از بیمارستان های سید الشهداء نیروی دریایی ارتش و شهید محمدی بندرعباس به هرمزگان سفر کرده است در گفت وگوی ویژه با شبکه خبر، افزود: هفته گذشته بیش از 97 هزار و 761 مورد سرپایی مثبت بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شده است.

وی بیان داشت: همچنین در هفته گذشته بیش از 10 هزار و 972 مورد بستری مثبت، بیش از هزار و هشت فوتی مثبت داشتیم که به عبارتی دیگر افزایش 40 درصدی در موارد مثبت سرپایی، 17 درصدی بستری مثبت و 10درصدی افزایش فوت مثبت صورت گرفته که این آمار در تهران شدیدتر است.

معاون کل وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به وضعیت حاد کرونایی اظهار داشت: جبهه اصلی ما در مقابله با کرونا در جنوب کشور است و استان ها و شهرهایمان از جنوب قرمز شده اند و در تهران موارد سرپایی کرونایی 47 درصد افزایش پیدا کرده است و به عبارت دیگر یک و نیم برابر بیشتر شده است.

حریرچی یادآورشد: اکنون استان هرمزگان 11 درصد موارد بستری، استان کرمان 9 درصد و استان سیستان و بلوچستان نیز چهار درصد موارد بستری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

141 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی هستند

141 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی هستند