مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 01:202021-07-10سياسي

4 شهر لرستان در وضعیت قرمز/ ویروس دلتا مشاهده نشده است


بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده است.

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و متأسفانه بسیاری از استان ها درگیر این موج شده اند.

وی تصریح کرد: در لرستان نیز شواهدی از ورود موج پنجم مشاهده می شود و تعداد شهرهای وضعیت قرمز استان از دو شهر به چهار شهر افزایش داشته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سایر شهرهای استان که هفته گذشته در وضعیت زرد قرار داشتند، وارد وضعیت نارنجی شده و فقط رومشکان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

خادمی اضافه کرد: بررسی آمارها از افزایش روند بستری ها و متعاقب آن مرگ بر اثر کرونا در هفته های آتی حکایت دارد که لازم است مردم، اصناف و کسبه در روزهای آینده در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیشتر همکاری کنند.

وی تأکید کرد: تا می توان باید از ترددهای غیرضروری در سطح شهر، پارک ها و اماکن عمومی پرهیز کرد و ادارات نیز با رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و استفاده از شرایط دورکاری کارکنان، نسبت به کنترل وضعیت بیماری اهتمام داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهر لرستان در وضعیت قرمز/ ویروس دلتا مشاهده نشده است

4 شهر لرستان در وضعیت قرمز/ ویروس دلتا مشاهده نشده است