مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-10پزشكي

13 هزار دُز برای تکمیل واکسیناسیون نوبت دوم گروه های هدف کرمانشاه نیاز داریم


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: حدود 20 تا 25 هزار دُز واکسن وارد استان خواهد شد که ما 13 هزار دُز را برای تکمیل نوبت دوم نیاز داریم.

- سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در استان، اظهار داشت: محموله جدیدی از واکسن سینوفارم تا آخر وقت امروز (یکشنبه، 20 تیرماه) برای تکمیل نوبت دوم، وارد استان خواهد شد.

وی ادامه داد: این واکسن ها برای تکمیل نوبت دوم افراد بالای 70 سال در شهرها، 60 سال در روستاها، بیماران مبتلا به سرطان و بیماران خاص که نوبت اول را دریافت کردند؛ تزریق خواهد شد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: اگر واکسن به تعداد کافی در اختیار دانشگاه قرار گیرد به احتمال زیاد واکسیناسیون گروه سنی 68 تا 70 سال هم در این هفته آغاز می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یک میلیون دُز واکسن سینوفارم وارد کشور شده و حدود 2 تا 2.

5 درصد به استان کرمانشاه تعلق دارد بین 20 تا 25 هزار دُز واکسن وارد استان خواهد شد که ما 13 هزار دُز را برای تکمیل نوبت دوم نیاز داریم.

شاه آبادی ادامه داد: مردم به هیچ عنوان به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند، بهورزان و مراقبان سلامت تماس می گیرند یا از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار دُز برای تکمیل واکسیناسیون نوبت دوم گروه های هدف کرمانشاه نیاز داریم

13 هزار دُز برای تکمیل واکسیناسیون نوبت دوم گروه های هدف کرمانشاه نیاز داریم