مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-11سياسي

تلاش کمیته امداد برای خودکفایی اقتصادی نیازمندان جای تقدیر دارد


مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه با اشاره به فعالیت های خوب کمیته امداد در خدمات رسانی به جامعه هدف خود گفت: از سالهای گذشته تا کنون روش های نوینی را از سوی کمیته امداد برای مبارزه با فقر و خود کفایی اقتصادی نیازمندان جامعه شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ عزیز غضنفری در دیدار مدیر کل و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به محرومان در کمیته امداد یک نعمت بزرگ الهی است اظهار دشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد خدمت گزار محرومین در تامین نیازهای مادی و عاطفی محرومین و ایتام عملکرد را برای یاری رساندن به محرومان داد.

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه خاطرنشان کرد: کاری که نهاد مقدس مقدس کمیته امداد انجام می دهد مصداق بارز یک حرکت توام با همت بلند است که بیش از همه از برنامه ریزی دقیق و حساب شده آن نشات می گیرد.

غضنفری خدمت در کمیته امداد را یک نعمت و لطف بزرگ الهی برای کارکنان این نهاد خدوم برشمرد و گفت: خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد با بسیاری از دستگاه های اداری دیگر تفاوت دارد در این نهاد فعالیت ها با شور، عشق و انگیزه خدمت به مستضعفان و محرومان جامعه همراه است که این خود در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش بزرگ معنوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کمیته امداد برای خودکفایی اقتصادی نیازمندان جای تقدیر دارد

تلاش کمیته امداد برای خودکفایی اقتصادی نیازمندان جای تقدیر دارد