مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-11اجتماعي

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از ایده های خلاقانه جوانان اهری


فرماندار اهر از اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات برای ایده ها وطرح های خلاقانه جوانان این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات برای ایده ها وطرح های خلاقانه جوانان این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش عصرشنبه در جلسه شورای آموزش پرورش اهر، اظهار کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه جوانان این شهرستان تسهیلات یک میلیارد تومانی پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان اهر دارای پیشینه علمی و فرهنگی بالا بوده و بیشترین اختراعات دانش آموزی را نسبت به شهرستان های استان دارد و در این راستا طبق تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش با مرکز رشد واحدهای فناور از طرحهای دانش بنیان دانش آموزی حمایت می شود.

خدابخش ضمن تاکید بر ساماندهی مدارس حاشیه ای و تک شیفته کردن مدارس، خواستار شناسایی بازماندگان و بی سوادان از تحصیل در رده های سنی 10 الی 46 سال توسط سواد آموزی از وجود 343 کلاس درس فعال با 1091 نفر سوادآموز در این شهرستان شد.

وی در پایان گفت: در راستای حمایت و کمک به تولیدات صنایع دستی دانش آموزان در هنرستان ها و لزوم ایجاد محلی برای عرضه و نمایش تولیدات به زودی نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات هنرستان ها در اهر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از ایده های خلاقانه جوانان اهری

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از ایده های خلاقانه جوانان اهری