مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-11حوادث

اعزام نیرو، تجهیزات و بالگرد آبپاش جهت اطفای حریق جنگل های نارک گچساران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال تجهیزات و بالگرد آبپاش و اعزام نیرو جهت اطفای حریق جنگل های منطقه نارک گچساران خبر داد.

- اعزام نیرو، تجهیزات و بالگرد آبپاش جهت اطفای حریق جنگل های "نارک" گچساران ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال تجهیزات و بالگرد آبپاش و اعزام نیرو جهت اطفای حریق جنگل های منطقه "نارک" گچساران خبر داد.

کیامرث حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به آتش سوزی در جنگل ها و مراتع منطقه نارک گچساران با هماهنگی بعمل آمده ظرف 48 ساعت گذشته یک فروند بالگرد جهت هلی برن نیرو به منطقه اعزام شد.

وی اظهارکرد: با دستور ویژه استاندار و هماهنگی این معاونت با مرکز هلیکوپتر وزارت دفاع و رییس سازمان جنگلهای کشور بالگرد آبپاش در حال اعزام به منطقه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک گردان تیپ48 فتح و یک گروه حرفه ای از شهرستان بهبهان و شهرداریهای گچساران و باشت و سایر شهرهای نزدیک با حداکثر نیرو در حال اعزام به منطقه هستند و همچنین مدیرکل محیط زیست استان با همه نیروها و تمهیدات مورد نیاز به منطقه حفاظت شده کوه خامی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیرو، تجهیزات و بالگرد آبپاش جهت اطفای حریق جنگل های نارک گچساران

اعزام نیرو، تجهیزات و بالگرد آبپاش جهت اطفای حریق جنگل های نارک گچساران