مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-11ورزشي

کرونا معادلات تکواندو را بهم زد/ ملی پوشان تشنه میدان بزرگ هستند


سرمربی تیم ملی تکواندو ایران با اشاره به شرایط این تیم برای حضور در المپیک گفت: ملی پوشان ما تشنه حضور دراین میدان بزرگ بودند اما ویروس کرونا معادلات ما را به هم زد.

- و … دست و پنجه نرم کرد اما در نهایت موفق به کسب دو سهمیه المپیک توسط آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم) و میرهاشم حسینی (وزن 68- کیلوگرم) شد و سجاد مردانی هم در حالی سهمیه را از دست داد که اختلاف امتیاز اندکی با نفر بعدی داشت.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در فاصله کمتر از 13 روز تا آغاز این رویداد بزرگ ورزشی با روابط عمومی فدراسیون تکواندو به گفتگو پرداخته است: رنکینگ سیستم، مسیر سختی است که فدراسیون جهانی برای المپیک در نظر گرفت کسب جواز حضور از طریق رنکینک سیستم مسیر بسیار سختی است که فدراسیون جهانی تکواندو برای حضور در المپیک تعیین کرده است؛ تکواندوکاران باید سالی 4 تا 5 مرتبه مسابقات گرندپری را به جز رقابت های جهانی و قاره ای پشت سر بگذارند که کسب هر مدال در ارتقا جایگاه هوگوپوشان و نزدیک تر شدن آنها به المپیک تأثیرگذار است.

همین رنکینگ هم جدول لگاریتمی دارد که هر سال امتیازات قبل از آن کسر می شود و همه این موارد دستیابی به این مهم را دشوار می کند.

در ابتدای ورود که کار خود را آغاز کردم فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی جز نفراتی بودند که از المپیک قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا معادلات تکواندو را بهم زد/ ملی پوشان تشنه میدان بزرگ هستند

کرونا معادلات تکواندو را بهم زد/ ملی پوشان تشنه میدان بزرگ هستند