مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-11اقتصادي

خاموشی ها؛ مشکل جدید تاسیسات گردشگری


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اخطارهای مکرر و تهدید به تعطیلی واحدهای اقامتی به دلیل مصرف برق، - ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اخطارهای مکرر و تهدید به تعطیلی واحدهای اقامتی به دلیل مصرف برق، پس از گذشت یک سال و نیم درگیری و نابسامانی به خاطر کرونا صنعت گردشگری را مجددا تحت تاثیر قرار داده و نگرانی جدیدی برای تاسیسات گردشگری ایجاد کرده است.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات هتل ها و واحدهای اقامتی بابت خاموشی های اخیر، اظهار کرد: 40 درصد تاسیسات گردشگری خراسان رضوی هنوز بازگشایی نشده اند.

همچنین تاکید داشته اند که واحدهای اقامتی به اندازه 50 درصد سال گذشته خود مصرف برق داشته باشند.

وی افزود: در سال گذشته درصد اشغال واحدهای اقامتی 15 درصد بوده و بسیاری از واحدها فعال نبوده اند که حالا پس از بازگشایی و افزایش نسبی درصد اشغال واحدهای اقامتی، از آنان می خواهند نصف میزان سال گذشته خود مصرف برق داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: خانه های شخصی و کارخانجات مالک می توانند مصرف خود را کاهش دهند و مدیریت مصرف به عهده خود آن ها است اما این موضوع در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها؛ مشکل جدید تاسیسات گردشگری

خاموشی ها؛ مشکل جدید تاسیسات گردشگری