مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-11فرهنگي

همدان محور ادبیات کودک و نوجوان می شود


همدان_ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: همدان به عنوان محور ادبیات کودک و نوجوان به این افتخار دست یافته است تا اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و کتاب کودک و نوجوان را برگزار کند.

- ، عاطفه زارعی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان دوست من کتاب بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز همدان به عنوان قطب ادبیات کودک و نوجوان به این افتخار دست یافته است تا اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و کتاب کودک و نوجوان با عنوان دوست من کتاب را برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشنواره مولود خلاقیت، پویایی، دغدغه مندی و رسالت جوانانی است که خود را مدیون فرهنگ ایران زمین و پایتخت تاریخ و تمدن آن می دانند، تاریخی که فرهنگ چهره بارز آن و ادبیات کودک و نوجوان نقطه قوت آن است.

زارعی با بیان اینکه جشنواره ملی دوست من کتاب در هفته کتاب سال گذشته به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان و محفل ادبی هگمتانه آغاز شد، گفت: 2 هزار و 911 اثر از 19 استان کشور به دبیر خانه جشنواره ارسال شد و در نهایت 793 اثر از سوی 393 نفر به بخش داوری نهایی راه پیدا کردند و از این میان 24 نفر از 11 استان مختلف به عنوان برگزیدگان جشنواره در رده های مختلف سنی توسط هیئت داوران انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان محور ادبیات کودک و نوجوان می شود

همدان محور ادبیات کودک و نوجوان می شود