مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-11سياسي

خداحافظی با مدارس کانکسی در ورزقان با احداث 34 مدرسه


تفاهم نامه احداث 34 باب مدرسه در شهرستان ورزقان مابین اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان شرقی و شرکت ملی صنایع مس ایران و بنیاد علوی به امضاء رسیده که با احداث آنها با مدارس کانکسی خداحافظی می کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ورزقان گفت: تفاهم نامه احداث 34 باب مدرسه در شهرستان ورزقان مابین اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان شرقی و شرکت ملی صنایع مس ایران و بنیاد علوی به امضاء رسیده که با احداث آنها با مدارس کانکسی خداحافظی می کنیم.

محمدباقر خانی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورزقان ضمن تبریک روز پاسداشت قلم، از تلاش های فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به جهت همراهی در برگزاری انتخابات 28 خرداد سال جاری تشکر و قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش زیر بنای توسعه است، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد آموزشی و تربیتی باید در برخورداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد توجه بسیار قرار گیرد تا آینده سازان این کشور در محیطی مناسب آموزش و پرورش یابند و در این مسیر قوه مققنه با تصویب قوانین جدید کارشناسی می تواند نقش موثری ایفا کند.

فرماندار ورزقان گفت: با احداث 34 باب مدرسه در دست اجرای این شهرستان که در قالب دو تفاهم نامه با شرکت ملی صنایع مس ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با مدارس کانکسی در ورزقان با احداث 34 مدرسه

خداحافظی با مدارس کانکسی در ورزقان با احداث 34 مدرسه