مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-11اقتصادي

فروشگاه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس در ایران


دستگاه شیرینگ امروزه در صنعت بسته بندی بسیار کاربردی می باشد چراکه از هزینه های بسیار بالای کارتن های بسته بندی جلوگیری می کند.

- نیز در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد مانند بسته بندی جعبه های موبایل و یا جعبه های کالاهای لوکس و همچنین تخم مرغ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع بسته بندی با استفاده از فیلم شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود و بعد از حرارت ایجاد شده توسط دستگاه شیرینگ شکل کالا را به خود می گیرد که این امر علاوه بر اینکه مانع نم کشیدن جعبه های کارتنی و چوبی در انبارها می شود مانع بهم ریختگی و سهولت در امر جابجایی نیز می شود.

انواع دستگاه شیرینگ پک را می توان در دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، دستگاه شیرینگ تونلی دوگانه سوز، دستگاه شیرینگ کابینی نام برد که هر یک دارای امکانات چشمگیری نیز می باشد که با توجه با نیاز خود می توانید این دستگاه ها را تهیه بفرمایید.

گروه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس نیز به شما دستگاه تونلی دوگانه سوز را پیشنهاد می دهد چراکه این دستگاه از نظر هزینه بسیار پایین می باشد و با استفاده از گاز جهت ایجاد حرارت نیز استفاده می کند و به طرز چشمگیری مصرف هزینه برق شما را کاهش می دهد و علاوه بر آن اگر حجم بسته بندی شما بالا می باشد بصرفه ترین دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس در ایران

فروشگاه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس در ایران