مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-11پزشكي

عوارض احتمالی واکسیناسیون کرونا در شیراز پایش می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه عوارض احتمالی واکسیناسیون علیه کروناویروس، در شیراز پایش می شود، گفت: سامانه مردمی پایش این عوارض، - ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه عوارض احتمالی واکسیناسیون علیه کروناویروس، در شیراز پایش می شود، گفت: سامانه مردمی پایش این عوارض، از ابتدای اردیبهشت امسال راه اندازی شده است.

دکتر اورنگ ایلامی یکشنبه 20 تیر به خبرنگاران گفت: سامانه مردمی پایش عوارض احتمالی واکسن های کرونا، براساس مصوبه ستاد مدیریت کووید19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی و شماره تلفن 3388 برای آن در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه واکسیناسیون نیز مانند هر تدبیر پزشکی دیگر، می تواند با عوارض جانبی همراه باشد و پایش این عوارض احتمالی، بر همین اساس ایجاد شده است، گفت: از ابتدای اردیبهشت و راه اندازی این سامانه تاکنون، بیش از 50 هزار مشاوره تلفنی در خصوص واکسیناسیون و عوارض احتمالی با همکاری مرکز پایش مراقبت های درمانیMCMC، دفتر خدمات پرستاری و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت شبانه روزی ارائه شده است.

معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: در همین راستا برای پایش بیماران بستری مشکوک به عوارض واکسیناسیون نیز، مراقبت ها و پیگیری های لازم تا تعیین تکلیف قطعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض احتمالی واکسیناسیون کرونا در شیراز پایش می شود

عوارض احتمالی واکسیناسیون کرونا در شیراز پایش می شود