مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-11پزشكي

سرعت انتقال کرونای دلتا بسیار زیاد است


عضو کمیته علمی کشوری کووید19 با اشاره به شیوع سریع بیماری کروناویروس در پیک جدید، علت این امر را سرعت انتقال بسیار بالای نوع جهش یافته این ویروس با عنوان کرونای دلتا پلاس، - ایسنا/فارس عضو کمیته علمی کشوری کووید19 با اشاره به شیوع سریع بیماری کروناویروس در پیک جدید، علت این امر را سرعت انتقال بسیار بالای نوع جهش یافته این ویروس با عنوان کرونای دلتا پلاس، دانست.

دکتر اورنگ ایلامی که در جمع مدیران ستادی معاونت درمان علوم پزشکی شیراز سخن می گفت، درباره علت افزایش سرعت انتقال بیماری از نواحی جنوبی به قسمت میانی و شمالی استان فارس نسبت به پیک پیشین، گفت: در روزهای اخیر در فارس شاهد افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا هستیم که نشان از قدرت انتشار بالای نوع جهش یافته این ویروس، موسوم به کرونای دلتا پلاس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، ایلامی با بیان اینکه سرعت انتشار کرونای جهش یافته دلتا به مراتب بیشتر از گونه های پیشین است، از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان بیش از پیش و با حساسیت بیشتری نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس تاکید و ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان، لزوم افزایش نظارت ها در حوزه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت انتقال کرونای دلتا بسیار زیاد است

سرعت انتقال کرونای دلتا بسیار زیاد است