مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-11اقتصادي

جنجال فروش 800 خودروی لوکس به شوتی ها رسید


به دنبال مطرح شدن فروش 800 خودروی لوکس خارجی و ورود آنها به بازار، مسئولان سازمان اموال تملیکی ضمن رد این ادعا، تاکید کردند که اگر خودرویی فروش رفته، - خودروهای تولید داخل که شوتی و حامل کالاهای قاچاق هستند، بوده است.

با این حال اگر کسی مدرک و سندی در رابطه با فروش خودروهای لوکس خارجی از سوی این سازمان دارد آن را مطرح کند تا ما هم در جریان قرار بگیریم که چه زمانی این خودروها را فروخته ایم، در حالی که اصلا چنین مجوزی صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حواشی خودروهای دپو شده در گمرک و آنچه که متروکه اعلام و برای تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی است، ظاهرا قرار نیست به پایان برسد و هر بار جریان خاص خود را دنبال می کند.

اخیرا دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو از این که 1000 دستگاه خودروی لوکس خارجی به سازمان اموال تملیکی واگذار شده و اخیرا حدود 800 دستگاه آن به مزایده و فروش رفته سخن گفته است؛ موضوعی که با توجه به جریانی که تعیین تکلیف خودروهای وارداتی مانده در گمرک و سازمان اموال تملیکی طی می کند قابل توجه بود، چرا که حداقل دو سالی است که سازمان های مربوطه و صاحبان این خودروها درگیر تعیین تکلیف آنها بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال فروش 800 خودروی لوکس به شوتی ها رسید

جنجال فروش 800 خودروی لوکس به شوتی ها رسید