مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-11اجتماعي

غرور و خودپسندی از آفات هنر مجری گری است/سماجت شهید دانش برای یادگیری زبانزد بود


قاری برجسته یزدی با اشاره به تدارک رقابت در رشته مجری گری و فن بیان برای اولین بار در جشنواره استانی هنر قرآنی دانش که یاد شهید قرانی منا «حسن دانش» در حالی برگزاریست، - ایسنا/یزد قاری برجسته یزدی با اشاره به تدارک رقابت در رشته مجری گری و فن بیان برای اولین بار در جشنواره استانی هنر قرآنی دانش که یاد شهید قرانی منا حسن دانش در حالی برگزاریست، با اشاره به شاخصه های اجرای استاندارد، کبر، غرور، خودپسندی و صحبت کردن زیاد را از آفات هنر مجری گری خواند.

حامد سلطانی در حاشیه این جشنواره که به همت اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است، گفت: تخصص، تبحر، تمرکز و دقت زیاد و استرس بالا از سختی های کار اجراست.

وی پیرامون شاخصه های اجرای استاندارد خاطر نشان کرد: مدیریت برنامه، ارتباط دهی بخش های مختلف توسط مجری، پرهیز از سخنان بی ربط با موضوع برنامه، کم سخن گفتن و گزیده صحبت کردن و حفظ احترام مخاطب از جمله شاخصه های یک اجرای استاندارد است.

سلطانی با اشاره به این که کبر، غرور، خودپسندی و صحبت کردن زیاد از آفات هنر مجری گری است، گفت: دانش آموزان علاقه مند به اجرا ابتدا باید این نکات را در نظر داشته و برای موفقیت در این عرصه در دوره های مقدماتی سخنوری و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرور و خودپسندی از آفات هنر مجری گری است/سماجت شهید دانش برای یادگیری زبانزد بود

غرور و خودپسندی از آفات هنر مجری گری است/سماجت شهید دانش برای یادگیری زبانزد بود