مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-11بين الملل

روایت وکیل رائد صلاح از شرایط دشوار وی در زندان رژیم صهیونیستی


وکیل شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال 1948 بخشی از جزییات زندگی وی در سلولش در زندان ریمون را افشا کرد.

- روایت وکیل "رائد صلاح" از شرایط دشوار وی در زندان رژیم صهیونیستی وکیل شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال 1948 بخشی از جزییات زندگی وی در سلولش در زندان "ریمون" را افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، 16 اوت 2020 اجرای حکم 17 ماه حبس شیخ رائد صلاح از سوی دادگاه رژیم اشغالگر اسراییلی آغاز شد، همزمان دادگاهی در شهر حیفا او را به اتهام تحریک به خشونت و تروریسم به 28 ماه زندان محکوم کرده است.

او پیش از این 11 ماه از دوره محکومیتش را در سال های 2017 و 2018 گذراند و سپس به حبس خانگی درآمد و در ادامه دوباره به زندان منتقل شده و در سلول انفرادی حبس شد، در ادامه در راستای ایجاد مشکلات بیشتر برای شیخ صلاح، او میان زندان های مختلفی در اراضی اشغالی از جمله الحلمه، اولی کیدار و در حال حاضر ریمون جابه جا شد.

عمر الخمایسی، وکیل موسسه حقوق بشری المیزان در شهر الناصره که به تازگی با رائد صلاح در سلولش دیدار کرده، درباره شرایط بسیار سخت بازداشت او و مشکلاتی که در زندان دارد، به عربی21 گفت: شیخ صلاح در حال حاضر در زندان ریمون واقع در مجاورت زندان نفحه در جنوبی ترین نقطه فلسطین اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت وکیل رائد صلاح از شرایط دشوار وی در زندان رژیم صهیونیستی

روایت وکیل رائد صلاح از شرایط دشوار وی در زندان رژیم صهیونیستی