مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-11سياسي

انتشار کتاب «چرا مقاومت» توسط فعال رسانه همدانی


نخستین کتاب با موضوع دلایل و چرایی مقاومت در برابر زورگویی و استکبار آمریکا با عنوان «چرا مقاومت»منتشر شد.

- همدان _نویسنده همدانی گفت:نخستین کتاب با موضوع دلایل و چرایی مقاومت در برابر زورگویی و استکبار آمریکا با عنوان چرا مقاومت منتشر شد.

ناصر قوامی مشفق نویسنده کتاب چرا مقاومت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین و بنیادی ترین اصول انقلاب اسلامی ملت ایران و جمهوری اسلامی استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم در جهان است.

وی ادامه داد: تبیین چرایی و چگونگی و دلایل ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و پاسخ به برخی سوالات که در سالهای گذشته در جامعه انتشار پیدا کرده است از مهمترین محورهای این کتاب در حوزه مسائل سیاسی است.

نویسنده همدانی با بیان اینکه در اینکه کتاب تلاش شده است تا مستدل و منطقی ابعاد مقاومت و گفتمان آن بررسی و بر کارآمدی آن برای جامعه تاکید شود، ادامه داد: در این کتاب، خواننده ابتدا با مراحل استعمار، ریشه های فرهنگی و تاریخی آن، مفهوم شناسی استکبار و منطق بدبینی امامین انقلاب اسلامی به استکبار جهانی با محوریت آمریکا آشنا می شود.

این فعال رسانه ای استان همدان ادامه داد: در ادامه کتاب به راهکار مقابله با استکبار و الزامات قوی شدن پرداخته شده است و نظر به اینکه مخاطبان این اثر از اقشار مختلف جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «چرا مقاومت» توسط فعال رسانه همدانی

انتشار کتاب «چرا مقاومت» توسط فعال رسانه همدانی