مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-11فرهنگي

نقش تسکینی و درمانی ادبیات در کرونا


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی «وبینار ادبیات در روزگار کرونا» گفت: شعر و داستان برای کسانی که با این بیماری ها مواجه هستند، - معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی وبینار ادبیات در روزگار کرونا گفت: شعر و داستان برای کسانی که با این بیماری ها مواجه هستند، نقش تسکینی و درمانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در آخرین بخش وبینار بین المللی ادبیات در روزگار کرونا که ظهر امروز (یکشنبه بیستم تیرماه 1400) برگزار شد، محسن جوادی گفت: ادبیات فارسی از مضامین و مفاهیمی اعم از شادی و غم پُر است؛ این مفاهیم بازآفرینی تجربه های زیسته مردم است.

بازگویی تجربه های غم و شادی در زبان شعر و در قالب داستان درس آموزی های زیادی برای خوانندگان دارد؛ به ویژه می تواند برای کسانی که بعد از وقوع این تجربه ها، اشعار و داستان ها را می خوانند درس آموز بوده و برانگیزاننده احساسات باشد و در آن ها همدردی و همدلی ایجاد کند.

این امر برای کسانی که گرفتار مصیبت شده اند، مهم و سودمند است.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که شعر و داستان برای کسانی که با این بیماری ها مواجه هستند، نقش تسکینی و درمانی دارد، اظهار کرد: شعر و داستان می تواند توجه افراد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تسکینی و درمانی ادبیات در کرونا

نقش تسکینی و درمانی ادبیات در کرونا