مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-11سياسي

«آذریزدی» نخبه عرصه ادبیات کودک و نوجوان


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مهدی آذر یزدی نخبه عرصه ادبیات کودک و نوجوان بود، گفت: آثار آذریزدی خلاء موجود در حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور را پر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، ظهر یکشنبه با حضور در کتابخانه مرکزی یزد ضمن بازدید از بخش های این کتاب خانه اظهار داشت: فضای این کتاب خانه به گونه ای طراحی شده که شرایط مطالعه برای یک خانواده را مهیا کرده است.

وی با اشاره به بخش های مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در این کتابخانه گفت: ایجاد دسترسی برای کتاب های الکترونیکی، چاپی و مطبوعات در این کتابخانه هم اقدام بسیار خوبی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به سالروز درگذشت استاد مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آذر یزدی به عنوان پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران بیان کرد: استاد مهدی آذر یزدی نخبه عرصه ادبیات کودک و نوجوان بود و گردن همه ما حق بزرگی دارد.

جوکار ادامه داد: استاد مهدی آذر یزدی توانست ادبیات جدیدی را در حوزه کودک و نوجوان تعریف کند و با توجه به فقری که در این حوزه داشتیم، با ابتکارات، خلاقیت و ذهن باز توانست به این ادبیات غنی ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آذریزدی» نخبه عرصه ادبیات کودک و نوجوان

«آذریزدی» نخبه عرصه ادبیات کودک و نوجوان