مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-11حوادث

کشف احتکار مواد غذایی 25 میلیاردی در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 487 هزارو 272 عدد انواع مواد غذایی و تنقلات احتکار شده به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مقابله با سودجویان و احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی و اقتصادی استان زنجان از احتکار مواد غذایی مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی و به همراه ماموران اداره صنعت و معدن به محل احتکار که یک انبار کارگاه تولیدی غیر فعال بود، اعزام شدند.

خانی پور خاطر نشان کرد: در بازدید از انبار، ماموران با بررسی بیشتر 487 هزار و 272 عدد انواع مواد غذایی و تنقلات که در سامانه اداره صنعت ثبت نشده بود، کشف کردند که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است، تصریح کرد: کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

وی همچنین از کشف کالای قاچاق میلیاردی در خدابنده خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش افشار شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار مواد غذایی 25 میلیاردی در زنجان

کشف احتکار مواد غذایی 25 میلیاردی در زنجان