مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-12اقتصادي

امهال تسهیلات کشاورزان آسیب ‎دیده از حوادث در شهرکرد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد گفت: تا پایان مردادماه سالجاری پرونده تسهیلات تمامی کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادث در این شهرستان که متقاضی امهال تسهیلات هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد گفت: تا پایان مردادماه سالجاری پرونده تسهیلات تمامی کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادث در این شهرستان که متقاضی امهال تسهیلات هستند، تعیین تکلیف می شود.

سپنتا حبیبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادث در شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: از ابتدای ابلاغ دستورالعمل مربوط به این موضوع تاکنون 1266 فقره پرونده با میزان تسهیلات 376 میلیارد ریال و یارانه مصرفی 126 میلیارد ریال در این شهرستان تعیین تکلیف شده و درصد جذب اعتبارات در این خصوص 87 درصد است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد ادامه داد: تا پایان مردادماه سالجاری پرونده تسهیلات تمامی کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادث در این شهرستان که متقاضی امهال تسهیلات هستند، تعیین تکلیف می شود.

وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی بند ز تبصره 2 قانون بودجه سال 1400 کل کشور ،گفت: بانک های دولتی بایدنسبت به بخشودگی جریمه تسهیلات پرداختی از ابتدای سال 1394 به کشاورزان، دامداران، مرغداران، عشایر، کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال تسهیلات کشاورزان آسیب ‎دیده از حوادث در شهرکرد

امهال تسهیلات کشاورزان آسیب ‎دیده از حوادث در شهرکرد