مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-12دانش

آمادگی معاونت علمی برای حمایت از طرح‎ های رسوخ فناوری در حوزه زمین شناسی


رییس مرکز توسعه فناوری‎ های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در سال های نه چندان دور فارغ التحصیلان علوم زمین در نهایت به حرفه دبیر دبیرستان ها و یا استاد دانشگاه می اندیشیدند؛ - چرا که ظرفیت های کشور برای استفاده از این افراد متخصص کم بود و این در حالی است که گنجینه بالقوه ای در کشور در زمین نهفته که خدا به ما عطا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اسماعیل قادری فر در مراسم افتتاح مرکز نوآوری علوم زمین با اشاره به اقدامات سازمان زمین شناسی در زمینه توسعه علوم و فناوری های زمین شناسی، افزود: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز سعی شده است که توسعه فناوری ها در همه حوزه های علمی پیگیری شود.

وی ادامه داد: زمانی که ایده راه اندازی مرکز نوآوری علوم زمین مطرح شد، چالش هایی در زمینه ایجاد شتابدهنده ها و دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه علوم زمین ایجاد شد، ولی راه اندازی شتابدهنده ای در این زمینه این امید را ایجاد کرد که می توان به راه اندازی شتابدهنده های حوزه IT و ICT توجه کرد.

قادری فر با اشاره به نقش شتابدهنده‎ ها در توسعه نوآوری در حوزه علوم زمین، خاطر نشان کرد: در سال های نه چندان دور فارغ التحصیلان علوم زمین در نهایت به حرفه دبیر دبیرستان ها و یا استاد دانشگاه می اندیشیدند؛ چرا که ظرفیت های کشور برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی معاونت علمی برای حمایت از طرح‎ های رسوخ فناوری در حوزه زمین شناسی

آمادگی معاونت علمی برای حمایت از طرح‎ های رسوخ فناوری در حوزه زمین شناسی