مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-12اقتصادي

از بیمارستان فردیس چه خبر؟


فرماندار فردیس با اشاره به اینکه بیمارستان فردیس قرار بود تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد، گفت: با محقق نشدن این برنامه زمان بندی، تمام تلاش ها بر این است که بیمارستان فردیس در هفته دولت افتتاح شود.

- ایسنا/البرز فرماندار فردیس با اشاره به اینکه بیمارستان فردیس قرار بود تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد، گفت: با محقق نشدن این برنامه زمان بندی، تمام تلاش ها بر این است که بیمارستان فردیس در هفته دولت افتتاح شود.

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو با ایسنا، گفت: هفته گذشته در بازدیدی که از روند پیشرفت بیمارستان فردیس داشتیم، کار در حال انجام است و کارگران زیادی در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

اینانلو ادامه داد: اخیراً اعتبار هم به پروژه تزریق شده تا روند کار با سرعت بیشتری پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبقات سوم و چهارم بیمارستان نزدیک به 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبقات پایین باید آماده شود.

فرماندار فردیس افزود: برای تجهیزات بیمارستان هم مشکلی وجود ندارد و با تکمیل ساختمان، تجهیزات از طرف وزارت بهداشت تأمین خواهد شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه بیمارستان فردیس قرار بود تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد، گفت: با محقق نشدن این برنامه زمان بندی، تمام تلاش ها بر این است که بیمارستان فردیس در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بیمارستان فردیس چه خبر؟

از بیمارستان فردیس چه خبر؟