مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-12پزشكي

رشد خزنده بستری های کرونایی در سایه کم توجهی به پروتکل ها در سمنان


با بستری شدن 19 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان، روند صعودی و خزنده بستری ها و موارد مثبت همچون یک هفته اخیر تداوم یافت.

- ایسنا/سمنان با بستری شدن 19 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان، روند صعودی و خزنده بستری ها و موارد مثبت همچون یک هفته اخیر تداوم یافت.

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت وگو با ایسنا ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتناب از حضور در دورهمی ها و اجتماعات اظهار کرد: انتظار می رود که عموم شهروندان با توجه به توصیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، مدافعان سلامت را در کنترل این همه گیری بیش از پیش یاری کنند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 19 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا کنون 29 هزار و 289 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از 20 لغایت 21 تیرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 19 بیمار مثبت جدید مبتلا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد خزنده بستری های کرونایی در سایه کم توجهی به پروتکل ها در سمنان

رشد خزنده بستری های کرونایی در سایه کم توجهی به پروتکل ها در سمنان