مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-12پزشكي

واکسن هایی که نمی رسند و کندی روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی بسیار کند است و این به دلیل کندی در رسیدن محموله های واکسن کروناست.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی بسیار کند است و این به دلیل کندی در رسیدن محموله های واکسن کروناست.

مسعود ضیایی در گفت ‍وگو با ایسنا گفت: واکسیناسیون ایمنی کامل ایجاد نمی کند، اما می تواند تا حد زیادی فوتی ها و موارد بستری را کاهش دهد.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، افزود: واکسیناسیون گروه سنی 70 سال به بالا هنوز تمام نشده است در حالی که قرار بود تا این لحظه واکسیناسیون گروه سنی 65 تا 70 سال در استان به پایان برسد.

رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه به دلیل کمبود واکسن هنوز این روند آغاز هم نشده است، تصریح کرد: برای تامین داروهای کرونا مشکلی نداریم و کپسول های بیمارستانی را نیز در حد لازم در اختیار داریم.

ضیایی با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر بیرجند آمادگی دارد تا بخشی دیگر را به بخش بیماران کرونایی اضافه کند، یادآور شد: برق اضطراری برای مدت کوتاهی جوابگوی نیاز بیماران است و امیدواریم تدابیری برای قطعی برق اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن هایی که نمی رسند و کندی روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی

واکسن هایی که نمی رسند و کندی روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی