مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-12سياسي

صلاحی: هفته حجاب و عفاف صرف کار نمایشی نیست/ برگزاری گردهمایی دختران «حاج قاسم»


دبیر کارگروه مردمی حجاب و عفاف خراسان جنوبی گفت: حجاب مسئله ای نیست که محدود به یک هفته و انجام کارهای نمایشی باشد؛ همانطور که آیت الله عبادی تأکید کردند «خدمت به حجاب و عفاف خدمت به اسلام است» لذا باید در طول ایام سال بر روی این قضیه کار کنیم.

- هاشم صلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد، اظهار داشت: 21 تیرماه به مناسبت واقعه خونین مسجد گوهرشاد در سال 1314 به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه واقعه مسجد گوهرشاد در اعتراض به یکسان سازی حجاب و کشف حجابی که قبلا در قم اتفاق افتاده بود رقم خورد، بیان داشت: با مقاومت مردم در مقابل این قانون، این واقعه در تاریخ ماندگار شد.

دبیر کارگروه مردمی حجاب و عفاف خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه وظیفه ما این است که در طول سال هفته حجاب و عفاف را گرامی بداریم، اضافه کرد: حجاب مسئله ای نیست که محدود به یک هفته و انجام کارهای نمایشی باشد؛ همانطور که آیت الله عبادی تأکید کردند خدمت به حجاب و عفاف خدمت به اسلام است ما هم باید این مهم را جزو مسائل اصلی جامعه بدانیم و در طول ایام سال بر روی این قضیه کار کنیم.

صلاحی با اشاره به راه اندازی مجموعه فروشگاهی زندگی بهشتی در مرکز شهر بیرجند، گفت: در این نمایشگاه انواع مانتو و چادر، پوشاک مردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحی: هفته حجاب و عفاف صرف کار نمایشی نیست/ برگزاری گردهمایی دختران «حاج قاسم»

صلاحی: هفته حجاب و عفاف صرف کار نمایشی نیست/ برگزاری گردهمایی دختران «حاج قاسم»