مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-12سياسي

عفاف و حجاب از مسائل مهم فرهنگی کشور است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت برنامه ریزی دولت منتخب برای حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: عفاف و حجاب از مسائل مهم حوزه فرهنگی کشور است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم حوزه فرهنگی کشور است و امیدواریم دولت منتخب نسبت به مسئله عفاف و حجاب رویکرد جدی و حمایتی داشته باشد.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها و اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب ضمن گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: متأسفانه در تمامی دولت ها رویکردها نسبت به موضوع حجاب و عفاف سیاسی برخورد شد و امیدواریم با روی کار آمدن دولت منتخب نسبت به این موضوع و مسئله مهم برنامه ریزی و رویکرد حمایتی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش خانواده ها و سبک زندگی و تأثیرات مهم آن در حوزه حجاب و عفاف، افزود: موضوع حجاب و عفاف یک مسئله بسیار مهم و ضروری است و نهادینه کردن آن در جامعه نیازمند هم افزایی همه بخش های اجرایی و فرهنگی کشور است که باید برای آن برنامه ریزی دقیق و هدفمند داشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ایجاد تسهیلات مناسب و رفع موانع ازدواج، تصریح کرد: متأسفانه با توجه به شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب از مسائل مهم فرهنگی کشور است

عفاف و حجاب از مسائل مهم فرهنگی کشور است