مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-12پزشكي

نوشدارویی برای سهراب


مدتی است داستان کمبود دارو بر زندگی بیماران پیوند اعضا سایه ای سنگین انداخته و آنها را با مشکلات جدید مواجه کرده است.

- اینکه چند نفر پیوند هستند و چند قرص در ماه مصرف می کنند به صورت دقیق موجود است پس چرا باید در توزیع دارو محدودیت وجود داشته باشد.

این بیمار پیوند اعضا با بیان اینکه به ما گفته می شود داروی ایرانی مصرف کنیم، بیان کرد: این تغییر دارو عوارض دارد و کراتین را بالا برده و موجب پس زدن کلیه پیوندی می شود.

قهرمانی با تاکید بر اینکه حتی یافتن داروی ایرانی هم به سختی اتفاق می افتد، عنوان کرد: این روزها تقسیم دارو را بین خودمان انجام می دهیم و برای حفظ سلامت، بیماران با هم همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه صدای ما به جایی نمی رسد و کسی به فکر ما نیست، عنوان کرد: مشکل کمبود داروی پیوند اعضا در استان زنجان است برخی از بیماران برای تامین داروی خود به استان های دیگر مراجعه می کنند.

بیمار پیوند اعضا با اشاره به اینکه برای بیماران قرص یک ماهه ارائه می دهند، بیان کرد: چرا باید این شرایط باشد که یک بیمار از آخرین روستای زنجان برای خرید یک ماهه به مرکز استان آمده و گاها با دست خالی بازگردد.

دارو با حیات بیماران در ارتباط است محمدرضا طهماسبی نیز در این زمینه اظهار کرد: تمام تلاش ها این است که با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشدارویی برای سهراب

نوشدارویی برای سهراب