مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-12سياسي

850 هزار حاشیه نشین خوزستان هنوز آثار جنگ را لمس می کنند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان هنوز با آثار جنگ تحمیلی درگیر هستند، گفت: پدیده حاشیه نشینی و آسیب های آن از آثار جنگ تحمیلی است و مردم و مسئولان خوزستانی و 850 هزار نفری که در حاشیه شهرها زندگی می کنند با تمام وجود .

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان هنوز با آثار جنگ تحمیلی درگیر هستند، گفت: پدیده حاشیه نشینی و آسیب های آن از آثار جنگ تحمیلی است و مردم و مسئولان خوزستانی و 850 هزار نفری که در حاشیه شهرها زندگی می کنند با تمام وجود آثار آن را همچنان لمس می کنند.

آیت الله حیدری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان که امروز دوشنبه، 21 تیر در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، ضمن قدردانی از سردار یوسفی برای تلاش های خود در زمان تصدی مدیریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و تبریک به سرهنگ حاجتی، اظهار کرد: ما در سال 59 دو حادثه در تقویم داریم که همزمان آغاز شدند؛ یکی جنگ تحمیلی و دیگری دفاع مقدس بود.

این دو همزاد هم هستند و اولی پایان یافت، اما دومی ادامه پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: جنگ تحمیلی صورت زشت آن حادثه است که سراسر جنگ و تحمیل و زورگویی و تجاوز و ظلم و ستم است و آثار و خرابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 هزار حاشیه نشین خوزستان هنوز آثار جنگ را لمس می کنند

850 هزار حاشیه نشین خوزستان هنوز آثار جنگ را لمس می کنند