مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-12سياسي

وزرای دادگستری و میراث فرهنگی به دیدار رییسی رفتند


در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با رییس جمهور منتخب، امروز آوایی وزیر دادگستری و مونسان وزیر میراث فرهنگی به دیدار سید ابراهیم رییسی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری منتخب در دیدار وزیر دادگستری گفت: سازمان تعزیرات باید با همکاری دستگاه های نظارتی نقش موثرتری در تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم ایفا کند.

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب، با سید ابراهیم رییسی دیدار و گفت و گو کرد.

آوایی در این دیدار با تبریک انتخاب رییسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رییسی هم در این دیدار ضمن تشکر از تبریک وزیر دادگستری و گزارش وی، با اشاره به ضرورت تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم و نقش سازمان تعزیرات در این زمینه گفت: این سازمان باید با همکاری سازمان های نظارتی در زمینه مقابله با گران فروشی و قاچاق کالا نقش موثرتری ایفا کند.

رییس جمهور منتخب افزود: باید ضمن آسیب شناسی اقدامات و وضعیت فعلی سازمان تعزیرات، طرح تحولی برای این سازمان تدوین شود تا ساختار، جایگاه و فرآیندهای آن اصلاح شده و بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای دادگستری و میراث فرهنگی به دیدار رییسی رفتند

وزرای دادگستری و میراث فرهنگی به دیدار رییسی رفتند