مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-12سياسي

آثار جنایات هولناک حقوق بشر آمریکایی ها از خاطر ملت ایران زدوده نمی شود


فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا خاطرنشان کرد: آثار زخم جنایات هولناک هفته حقوق بشر آمریکایی ها پس از گذشت چند دهه هنوز التیام نیافته و از خاطر ملت ایران نیز زدوده نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا به شرح زیر است: ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمیایی سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، همه جنایات تلخ و هولناکی هستند که از 6 تا 12 تیرماه، علیه ملت ایران توسط جهانی، در صحنه نگه دارد.

آثار زخم جنایات هولناک هفته حقوق بشر آمریکایی ها پس از گذشت چند دهه هنوز التیام نیافته و از خاطر ملت ایران نیز زدوده نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: آنها با حقوق بشر، منافع غرب را اراده می کنند، با دموکراسی دخالت نظامی را به جای آن می نشانند، می گویند مبارزه با تروریسم، مردم بی دفاع روستاها و شهرها را آماج بمب ها و سلاح های خود می سازند؛ دنیایی که چشم بر این جنایت های وقیحانه می بندد، نمی تواند امیدوار باشد که خواهد توانست با تروریسم رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار جنایات هولناک حقوق بشر آمریکایی ها از خاطر ملت ایران زدوده نمی شود

آثار جنایات هولناک حقوق بشر آمریکایی ها از خاطر ملت ایران زدوده نمی شود