مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-12اقتصادي

امسال 2 هزار کیلو مواد مخدر در استان کشف شد


دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف دو هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان در سه ماه ابتدای امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه عبدکوند در شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان اسدآباد اظهار کرد:90 درصد ورودی قاچاق و مواد مخدر به کشور و استان توسط نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله منتج به کشف می شود.

عبدکوند در ادامه با تاکید بر حمایت از بهبود یافتگان از اعتیاد در بحث اشتغال، خاطرنشان کرد:در سال گذشته 17 میلیارد و 500 میلیون تومان به بیش از 370 نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد سطح استان همدان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به افتتاح و بهره برداری مرکز ماده 16 شهرستان نهاوند در سال گذشته یاد آور شد: با طرح توسعه این مرکز سال گذشته با هدف ساماندهی و درمان و پذیرش معتادان میزان ظرفیت آن به 200 نفر افزایش یافته و طرح توسعه آن به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه از 950 کیلومتر مرز مشترک بین افغانستان و ایران تنها 170 کیلومتر انسداد یافته تصریح کرد: متاسفانه ورودی قاچاق به داخل کشور بسیار بوده و 50 درصد میزان سطح زیر کشت مواد مخدر را آمریکا در افغانستان افزایش داده که خوشبختانه با ورود مواد مخدر بیشتر این مواد کشف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2 هزار کیلو مواد مخدر در استان کشف شد

امسال 2 هزار کیلو مواد مخدر در استان کشف شد