مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-12سياسي

امیدواری مسئولان قم برای تسریع روند واکسیناسیون مردم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: اجرای واکسیناسیون شهروندان علیه ویروس کرونا در این استان بسیار ضعیف بوده است و انتظار داریم با تامین واکسن، - ایسنا/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: اجرای واکسیناسیون شهروندان علیه ویروس کرونا در این استان بسیار ضعیف بوده است و انتظار داریم با تامین واکسن، این روند شتاب گیرد.

بیژن سلیمان پور روز دوشنبه در پنجاهمین جلسه شورای اطلاع رسانی قم درسالن کرامت استانداری قم با انتقاد از آمار پایین واکسیناسیون در این استان، افزود: از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت ساکن در استان ، فقط 25 هزار نفر واکسن کرونا را به صورت کامل دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم مجاهدت های بسیاری در این زمینه داشته، ولی این سئوالات را مردم و جامعه خبری دارند که چرا در کشور ما روند واکسیناسیون کند پیش می رود، درصورتی که در بعضی کشورها مردم بدون ماسک تردد می کنند.

وی ادامه داد: انتقادهای زیادی در فضای مجازی متوجه عملکرد کشور در طرح واکسیناسیون است و مردم انتظار دارند این اقدام هرچه سریع تر انجام شود.

سلیمان پور در ادامه بیان کرد: درحالی که در مبارزه با ویروس کرونا دچار عادی انگاری شده ایم، بر پیچیدگی، حساسیت و مخاطرات این مساله افزوده شده و سرعت سرایت ویروس دلتا که در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری مسئولان قم برای تسریع روند واکسیناسیون مردم

امیدواری مسئولان قم برای تسریع روند واکسیناسیون مردم