مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 14:302021-07-12پزشكي

خراسان شمالی وارد سویه کرونای دلتایی شد


با اعلام نتایج قطعی نمونه آزمایشگاهی در 24 ساعت گذشته 67 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در این استان در بیمارستان ها بستری و در همین مدت نیز سه نفر جان خود را از دست دادند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی می گوید: با شناسایی 11 بیمار مشکوک به ویروس کرونای دلتایی و احتمال مثبت شدن نمونه برخی از این بیماران، خراسان شمالی نیز وارد سویه این ویروس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر سید احمد هاشمی افزود: علاوه بر آن با ورود این استان به موج پنجم همه گیری ویروس کرونا، در روزهای آینده آمار بیماران مبتلا به کووید 19 بستری در بیمارستان های این خطه شمالشرق کشور افزایش خواهد داشت.

وی اضافه کرد : با اعلام نتایج قطعی نمونه آزمایشگاهی در 24 ساعت گذشته 67 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در این استان در بیمارستان ها بستری و در همین مدت نیز سه نفر جان خود را از دست دادند.

دبیر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا خراسان شمالی اظهارداشت : در مجموع هم اکنون 302 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های این استان بستری و تحت درمان قرار دارند و در روزهای آینده نیز آمار بیماران با ورود به ایپدمی موج پنجم افزایش می یابد.

به گفته وی هم اکنون بیش از 50 درصد تخت های بیمارستانی اختصاصی برای بیماران کووید 19 در اشغال این بیماران قرار دارد و با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی وارد سویه کرونای دلتایی شد

خراسان شمالی وارد سویه کرونای دلتایی شد