مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-12اقتصادي

مجتمع مسکونی 124 واحدی در شهرک اندیشه تبریز به بهره برداری رسید


مجتمع مسکونی 124 واحدی شهرک اندیشه تبریز همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مجتمع مسکونی 124 واحدی شهرک اندیشه تبریز همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

در راستای سیاست های شهرداری تبریز مبنی بر تامین و احداث مسکن ارزان قیمت در مناطق کم برخوردار شهر، مجتمع مسکونی 124 واحدی در شهرک اندیشه با حضور اعضای شورای شهر، شهردار تبریز و منتخبین مردم در شورای ششم به بهره برداری رسید.

این مجتمع مسکونی 10 هزار متر مربع مساحت دارد و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال، تکمیل شده و کلید چند واحد مسکونی از این مجتمع به ساکنین آن از جمله به یک زوج جوان تحویل داده شد.

شهرداری تبریز در راستای تامین و احداث مسکن ارزان قیمت و مقاوم اقدام به ساخت واحدهای مسکونی در شهرک های جدید کرده است که پروژه 124 واحدی ذکرشده، از جمله آن ها است و بقیه پروژه ها آخرین مراحل ساخت خود را طی می کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هم چنین در طرحی دیگر، شهرداری تبریز با انعقاد قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا، طرح کلید به کلید را به منظور ساماندهی حاشیه نشینان و تامین مسکن ارزان و مقاوم به تعداد 2000 واحد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع مسکونی 124 واحدی در شهرک اندیشه تبریز به بهره برداری رسید

مجتمع مسکونی 124 واحدی در شهرک اندیشه تبریز به بهره برداری رسید