مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-12اجتماعي

آخر هفته بارانی در گلستان/ احتمال وقوع سیلاب ناگهانی وجود دارد


مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان از روز چهارشنبه خبرداد و گفت: با توجه به شدت بارش ها احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان وجود دارد.

- اظهارکرد: بر اساس الگوهای هواشناسی برای امروز(سه شنبه) در استان، افزایش ابر و احتمال رگبار ملایم پراکنده در نواحی کوهستانی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: اما از شامگاه سه شنبه فعالیت سامانه ناپایدار در استان آغاز شده و شاهد کاهش دما، وزش باد و رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

وی بیان کرد: با ورود امواج سامانه پر فشار از ناحیه اروپا و تقویت جریانات مرطوب و خنک شمالی از روز چهارشنبه بارش ها به خصوص در اوقات عصر و شب شدت گرفته و احتمال ریزش تگرگ هم دور از انتظار نیست.

داداشی گفت: با توجه به شدت بارش ها از چهارشنبه تا روز جمعه، احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب ناگهانی وجود دارد لذا بازگشایی مسیر آبراهه ها، عدم اسکان و دوری از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

مردم از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان هم گفت: با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی و نفوذ سامانه امواج پر فشار به استان گلستان، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها از روز چهارشنبه(23 تیر ماه) در استان تا پایان هفته وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته بارانی در گلستان/ احتمال وقوع سیلاب ناگهانی وجود دارد

آخر هفته بارانی در گلستان/ احتمال وقوع سیلاب ناگهانی وجود دارد