مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-13سياسي

روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت ترویج ازدواج ساده در جامعه، گفت: روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند.

- حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ازدواج و تشکیل خانواده در دین اسلام از اهمیت بسیاری برخودار بوده به گونه ای که خداوند ازدواج را کامل شدن نیمی از دین انسان و حتی بیشتر قرار داده است.

وی افزود: زندگی مشترک حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) در مدت کوتاه زندگی این بزرگواران نمونه کاملی برای تمام مسلمانان است و مطالعه سیره آنان می تواند کمک بسیاری به جوانان کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره اهمیت توجه به ازدواج تصریح کرد: کشور ایران در سال های گذشته با مشکل پیری جمعیت در آینده رو به رو شده و رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به اهمیت ازدواج به خانواده ها و مسؤولان تذکر داده اند.

احمدی بیان کرد: اساس ازدواج در اسلام سادگی است و باید فرهنگ ازدواج ساده و پرهیز از تجملات و سخت گیری ها توسط خانواده ها بیشتر از گذشته تقویت شود و در کنار آن مسؤولان نیز باید با اقدمات خود ازدواج را در جامعه آسان تر کنند زیرا تاخیر در ازدواج سبب آسیب های در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند

روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند