مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-13سياسي

روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ترویج ازدواج ساده در جامعه گفت: روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند.

- اظهار کرد: ازدواج و تشکیل خانواده در دین اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار بوده به گونه ای که خداوند ازدواج را کامل شدن نیمی از دین انسان و حتی بیشتر قرار داده است.

وی افزود: زندگی مشترک حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در مدت کوتاه زندگی این بزرگواران نمونه کاملی برای تمام مسلمانان است و مطالعه سیره آنان می تواند کمک بسیاری به جوانان کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره اهمیت توجه به ازدواج تصریح کرد: کشور ایران در سال های گذشته با مشکل پیری جمعیت در آینده رو به رو شده و رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به اهمیت ازدواج به خانواده ها و مسئولان تذکر داده اند.

احمدی بیان کرد: اساس ازدواج در اسلام سادگی است و باید فرهنگ ازدواج ساده و پرهیز از تجملات و سخت گیری ها توسط خانواده ها بیشتر از گذشته تقویت شود و در کنار آن مسئولان نیز باید با اقدامات خود ازدواج را در جامعه آسان تر کنند زیرا تأخیر در ازدواج سبب آسیب های در جامعه می شود.

وی با اشاره به نقش روحانیون و امامان محله در ترویج ازدواج خاطر نشان کرد: روحانیون و امامان محله باید در مساجد و مراسمات گوناگون ازدواج آسان و سبک زندگی اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند

روحانیون و امامان محله به ترویج ازدواج ساده کمک کنند