مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-13سياسي

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری طرح نشاط معنوی تا نیمه مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند و درمیان خبر داد.

- ، حجت الاسلام دادخدا خدایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند افزود: بنابراین اگر دلسوزان نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه های خود مشغول خواهند کرد.

خدایی بیان کرد: در این راستا ضروری است با اجرای هوشمندانه برنامه نشاط معنوی در آستان مقدس امامزادگان نسبت به اجرای برنامه های ترکیبی آن به دو شیوه مجازی و حضوری اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی از برگزاری طرح نشاط معنوی از 10 تیرماه لغایت نیمه مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند و درمیان خبر داد و بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح ویژه برنامه جشن ولایت علوی در اواخر تیرماه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می شود

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می شود