مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-13ورزشي

آزمون استعداد یابی رشته سنگنوردی با حضور 16 شرکت کننده از سراسر هرمزگان برگزار شد


نخستین آزمون استعدادیابی و نخبه یابی سنگنوردی با حضور 16 شرکت کننده از سراسر هرمزگان در خانه سنگنوردان مجموعه هفت تیر شهرستان بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین آزمون استعدادیابی و نخبه یابی سنگنوردی با حضور 16  شرکت کننده از سراسر استان هرمزگان در خانه سنگنوردان مجموعه هفت تیر شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به همت هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همکاری مرکز قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، نخستین آزمون استعداد یابی سنگنوردی با هدف ایحاد شور و نشاط در جوانان و شناسایی ورزشکاران مستعد این رشته ورزشی با حضور مسولان استانی و جمعی از ورزشکاران استانی و ملی برگزار شد.

رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان هرمزگان گفت: این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف استعدادیابی و نخبه یابی در رشته سنگنوردی و پرورش قهرمانی و همچنین تشکیل تیم منسجم و قوی به منظور شرکت در مسابقات استعداد های برتر کشور انجام شد.

محمدهادی مفضل ، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت های اداره ورزش و جوانان استان ، کارگروه استعدادیابی اداره کل ورزش استان و کارگروه صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی گفت: مراحل بعدی آزمون های استعدادیابی در مناطق محروم و دور افتاده یکی از برنامه های مهم این هیات در استان هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استعداد یابی رشته سنگنوردی با حضور 16 شرکت کننده از سراسر هرمزگان برگزار شد

آزمون استعداد یابی رشته سنگنوردی با حضور 16 شرکت کننده از سراسر هرمزگان برگزار شد