مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-13پزشكي

فروش داروی اهدایی به مردم صحت ندارد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار دوز دارو رایگان در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان قرار گرفته و فروش داروی اهدایی به مردم صحت ندارد.

- علیرضا راشکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: محموله ویژه کمک های ضدکرونایی ستاد اجرایی فرمان امام به ارزش 20 میلیارد تومان به سیستان وبلوچستان ارسال شده است.

  وی افزود: در پی اعلام وزارت بهداشت در خصوص آغاز موج جدیدکرونا بویژه در مناطقی از سیستان و بلوچستان، محموله ویژه شامل 2میلیون ماسک، سه هزار لیتر ضدعفونی کننده، 50 هزار کیت تشخیص، 100هزار بسته معیشتی و پروتیینی، 50 عدد تی وپس، یک دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی به ارزش 2.

5 میلیاردتومان، یک هزارو 300دست گان پزشکی و جراحی، سه هزار دوز رمدسیویر را از امروز به این استان ارسال می شود.

  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: این ستاد سعی کرده خود را به عنوان خدمتگزار مردم در شروع شده که یکی از این اقدامات خوب ستاد اجرایی تشکیل قرارگاه امدادی و جهادی است که برای نخستین بار اولین قرارگاه امدادی و جهادی کشور را در این استان افتتاح شد.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار دوز دارو رایگان در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی زاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش داروی اهدایی به مردم صحت ندارد

فروش داروی اهدایی به مردم صحت ندارد