مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-13فرهنگي

تابع قوانین سالن های دولتی هستیم/ اختلاف در «خانواده آقای هاشمی»


هادی عامل هاشمی کارگردان نمایش «خانواده آقای هاشمی» با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد برای از سرگیری اجرای نمایش تابع قوانین خواهد بود.

- هادی عامل هاشمی کارگردان نمایش خانواده آقای هاشمی با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد برای از سرگیری اجرای نمایش تابع قوانین خواهد بود.

هادی عامل هاشمی که به صورت مشترک با علی عامل هاشمی کارگردانی نمایش خانواده آقای هاشمی را بر عهده دارند درباره زمان از سرگیری اجرای نمایش به در حال نزدیک شدن است و برای تمرین در خانه با هم به مشکل برخورده اند و هرکس می گوید که نوبت ماست تمرین کنیم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان صحبت هایش متذکر شد: این نمایش به شکل کنایی وضعیت تئاتر ایران مخصوصا نمایش های ایرانی را نقد می کند.

در این خانواده پدر و مادر فوت کرده اند و در خانه را از جا درآورده اند تا در فلزی برای خانه بگذارند پس فعلا در و پیکر ندارد و هرکس می تواند به این خانه رفت و آمد کند و یک بی سر وسامانی بر آنجا حاکم است.

می توان گفت این خانواده نمونه کوچکی از جامعه است.

مسعود حجازی مهر، هادی عامل هاشمی، فهیمه باروتچی، علی عامل هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، فاطمه عباسی، سالار دریامج، فرشته قاسم پور، یاسمن رضازاده بازیگران این نمایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابع قوانین سالن های دولتی هستیم/ اختلاف در «خانواده آقای هاشمی»

تابع قوانین سالن های دولتی هستیم/ اختلاف در «خانواده آقای هاشمی»