مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-13سياسي

پیگیری تا زمان رفع چالش های اورژانس 115 هرمزگان ادامه دارد


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: رایزنی با سازمان های ذی ربط جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی هرمزگان امری ضروری است.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: رایزنی با سازمان های ذی ربط جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی هرمزگان امری ضروری است.

منصور آرامی صبح امروز (22 تیرماه) در بازدید از مرکز اورژانس 115 استان هرمزگان، ضمن تقدیر از پرسنل خدوم اورژانس 115 استان، تلاش و مجاهدت شبانه روزی این جهادگران حوزه بهداشت و درمان، بخصوص در شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا را پاس داشت و عنوان کرد: اورژانس 115 اولین سازمانی است که در شرایط اضطرار یاری گر، بیماران و مرهم، دردمندان است.

وی با بیان اینکه به طور حتم مسئولین، سازمان ها و نهادهای ذی ربط، در راستای عمل به رسالت اجتماعی شان باید در کنار اورژانس 115 و یاری گر آن باشند، اظهار کرد: رایزنی با سازمان های ذی ربط جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی، تامین یک دستگاه آمبولانس دریایی با قابلیت تردد در آب های آزاد برای شرایط بحرانی، در دستور کار قرار دارد و تا زمان رفع چالش های این سازمان، در کنار اورژانس 115 خواهد بود.

همچنین رییس حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی گفت: امیدواریم که با احساس مسئولیت و پیگیری های نماینده مردم بندرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تا زمان رفع چالش های اورژانس 115 هرمزگان ادامه دارد

پیگیری تا زمان رفع چالش های اورژانس 115 هرمزگان ادامه دارد