مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-13سياسي

بهمن موتور در تولید خودروهای برقی پیش قدم شود


نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

- در این بازدید خط تولید خودرو های جدید شرکت بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن ها نیز توسط نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

یوسف داودی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

یوسف داودی نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بازدید از قطعه سازی کروز نتیجه زحمات مدیران و سایر پرسنل به وضوح مشاهده می شود، گفت: قطعه سازی کروز توانسته در داخلی سازی قطعات مهم خودرو گام موثری بردارد و این امر با همت مدیران و پرسنل مجموعه محقق شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شوراس اسلامی به حضور پرنگ بانوان در قطعه سازی کروز اشاره کرد و بیان داشت: حضور بانوان در بخش صنعت نشان دهنده نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن موتور در تولید خودروهای برقی پیش قدم شود

بهمن موتور در تولید خودروهای برقی پیش قدم شود