مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-13بين الملل

اردوغان به رییس رژیم صهیونیستی تبریک گفت


منابع ترکیه ای گزارش دادند که رییس جمهور این کشور در تماس تلفنی با همتای صهیونیست خود ضمن گفت و گو درباره مسائل منطقه، تعیین او به عنوان رییس این رژیم را تبریک گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه، شامگاه دوشنبه، در بیانیه ای اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور با اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی تلفنی گفت و گو کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ،  اردوغان و هرتزوگ در این تماس روابط آنکارا و تل آویو و مسائل منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

آناتولی در ادامه خبر داد که رییس جمهور ترکیه در این تماس تعیین هرتزوگ به عنوان رییس رژیم صهیونیستی را تبریک گفته است و در عین حال، تأکید کرده است که روابط ترکیه و اسراییل اهمیت بسزایی برای امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه دارد .

اسحاق هرتزوگ در تاریخ دوازدهم خردادماه گذشته با کسب 87 رأی موافق از پارلمان رژیم صهیونیستی به عنوان رییس جدید این رژیم جانشین رووین ریولین شد.

اردوغان همچنین خاطر نشان کرد: ترکیه و اسراییل امکانات بسیاری برای همکاری در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه انرژی، گردشگری و فناوری دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان به رییس رژیم صهیونیستی تبریک گفت

اردوغان به رییس رژیم صهیونیستی تبریک گفت